aku sayang hang Nurul Fazliana . sampai bila -bila . :')

pukul 7.46 pm tadi , Faz call aku .
masa tengok nama Fazliana naik kat screen fon aku , sumpah aku rasa happy gila babi .
dah dekat sebulan dia tak mai sekolah dan dan dah dekat sebulan jugak aku tak jumpa dia .
dia sakit . :(
tadi masa dia call aku , aku ingat dia nak kata dia nak mai sekolah esok .
tapi jangkaan aku salah .
rupa-rupanya dia call aku sebab nak bagitau yang dia masuk hospital balik .
then , dia ceritalah kenapa dia masuk hospital balik and so on .
dia kata hospital dah dapat trace penyakit dia dah .
masa aku tau dia kena penyakit tu , cuma Allah saja yang tau betapa sedihnya aku .
serious sedih .
sedih sangat-sangat .
suara dia pulak macam nak nanges .
memang sedih yang teramat sangat bila dengaq suara dia kata dia sakit , boring , rindu dan segala macam dok kat hospital tuu .
sumpah aku tak tahan .
aku nanges bila dengaq dia kata camtu .
start tu sampai sekarang pun aku dok nanges lagi .
sedih sangat bila ingat dia .
teringat masa dok gedik sama-sama , makan sama-sama , jalan sama-sama and yang paling aku ingat masa kami lari sama-sama dalam hujan lebat sebab nak balik rumah aku .
teringat dia dok lari terkedek-kedek dok ligan aku yang dah lepas depan .
Ya Allah . .
sumpah aku rindu dia sangat-sangat .
setiap hari aku tunggu dia datang sekolah .
setiap hari jugak aku terpaksa tengok tempat dia kosong .
tolonglah bagi dia sihat balik .
aku rindu nak tengok dia senyum , dia gelak , dia nyanyi , dia melalak .
dalam kata lain , aku rindu semua pasai dia .
walaupun aku baru kenai dia tahun lepas , aku sayang dia macam dah kenai berkurun .
maybe sebab perangai dia yang masuk dengan aku kott .
selalu balik rumah dengan dia .
berkepit sampai lah bapak dia datang ambil lepas balik kerja .
sekarang ?
balik rumah sorang-sorang jaa .
duduk rumah pun sorang-sorang jaa .
ikhlas aku cakap .
aku rindu Nurul Fazliana binti Mohd Nazri sangat sangat sangat sangat .
teramatlah sangat .
tolonglah bagi dia balik kat aku .
aku dah tak sanggup nak baca message or dengaq dia kata , dia sakit .
tolonglah . .
aku merayu sangat-sangat Ya Allah .
Nurul Fazliana binti Mohd Nazri . tolonglah sihat cepat . aku rindu hang sangat-sangat . aku sayang hang sangat-sangat . sampai bila-bila . until when-when :')

Terima kasih kerana sudi membaca (:

1 Penghuni Bumi :

Post a Comment